Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Φάρος

Ποτέ σου δεν κατάλαβες τι ένιωθα για σένα,

μόνο φοβάσαι, μου ΄λεγες, με μάτια τρομαγμένα.

Η αγάπη μας, μου έλεγες, θα μπει στα περασμένα,

θα σβήσει κάποιο πρωινό, σαν τατουάζ με χένα.


Το γέλιο σου μου έδινε ζωντάνια, ευτυχία,

κυματοθραύστης στο καράβι μου, σε κάθε τρικυμία.

Στο μονοπάτι της καρδιάς, εσύ ήσουνα ο Φάρος,

χωρίς εσένα θα 'μουνα, στο πέλαγος κουρσάρος.


Τον ήλιο εσύ το ζέσταινες, του έδινες τη λάμψη,

ένα φιλί σου έφτανε, τα σωθικά να κάψει.

Στον ουρανό μου ήσουνα, ολόγιομο φεγγάρι,

έσβησαν τ' άστρα την αυγή, με πνίγει το δυάρι.


32 σχόλια:

  1. Το τέλειο θα ήταν να υπάρχει πάντα ένας φάρος στη ζωή μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βράδια της ερημιάς και της απώλειας,
    βράδια που δεν γνωρίζεις καν τον εαυτό σου,
    βράδια υγρά,
    σκορπισμένα σε κομμάτια.
    Βράδια που σε ζητούσα απεγνωσμένα μέσα στην σιγή.
    Δεν ακούς τους παλμούς της ψυχής μου,
    σου φωνάζω,
    Κι αν υπήρξα τρελή για το αύριο τώρα κοιτάζω με τρόμο τον χρόνο να σε παίρνει μακριά μου.
    Δεν ακούς την ηχώ της ζωής μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ξαναφωτίσουν τ' αστρα Ηλία, το ξερεις..

    καλό μεσημερι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιο πολυ μου αρεσε αυτο:

    "Το γέλιο σου μου έδινε ζωντάνια, ευτυχία,

    κυματοθραύστης στο καράβι μου, σε κάθε τρικυμία."

    ;) πολύ ομορφο, καλό σκ@@!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετσι γινεται συνηθως Ηλία! Αυτοι που αγαπάμε σπάνια καταλαβαίνουν το δώρο που τους κάνουμε.Από την άλλη μπορει κι εμεις να έχουμε απογοητευσει πολυ κόσμο!

    Καλο σου Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο, Ηλία! Από τα καλύτερά σου! Μου άρεσε πολύ.

    Φώτισε, φάρε, δυνατά
    τον δρόμο της καρδιάς της
    ν' αφήσω άγριες θάλασσες
    και να βρεθώ κοντά της.

    Καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο για ακόμα μια φορά!

    Η αγάπη μας, μου έλεγες, θα μπει στα περασμένα,
    θα σβήσει κάποιο πρωινό, σαν τατουάζ με χένα.
    Το αγαπημένο μου σημείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ καλό!
    παίζει να είναι και το μοναδικό ποίημα που έχω διαβάσει όλοκληρο στο διαδίκτυο!
    (ελπίζω να μην διαβάσουν πολλοί το σχόλιο μου και με βρίσουν. όχι τίποτα άλλο αλλά θα έχουν και δίκιο)
    φιλιά!
    καλή κυριακή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και αν είμαι μακριά σου
    η καρδια μου σου ανήκει
    καθε σκέψη μου δικιά σου
    η χαρά μα και η λύπη.

    Όνειρό μου και αλήθεια
    τί και αν θέλω να σ'αγγίξω
    στην παγίδα μου κλεισμένη
    τα δεσμά μου πώς να ρίξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @monahikoslikos
    Να είσαι καλά Λύκε :)

    @Hfaistiwnas
    ..έλα όμως που δεν είναι "τέλεια" η ζωή μας :)

    @Anastasia
    ..άλλοτε ο χρόνος, μισητός εχθρός μας, άλλοτε φίλος μας. :)

    @Μαριλένα
    ..καποια νύχτα θα φωτίσουν :)
    Καλό απογευμα Μαριλένα :)

    @Roadartist
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής Αρτίστα! :)

    @elmelissa
    ..πόσο δίκιο έχεις...καλό απογευμα

    @evaggelia-p
    ..προσυπογράφω τους στίχους σου Ευαγγελία :)

    @akon
    Να είσαι καλά :)

    @kat.
    Καλώς ήρθες Κατερίνα...υπάρχουν πολλά ποιοτικά ποιήματα στο Internet..δώσε μια ευκαιρία και σε ΄κείνα.
    Καλή Κυριακή να έχεις :)

    @Ανώνυμη

    Τα δεσμά σου για να "σπάσεις",
    την αγάπη μου να πιάσεις.
    Με τις λέξεις και τα λόγια,
    δε "γυρίζουν" τα ρολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ρολόϊ δε γυρίζει
    μένει στάσιμο στο χρόνο
    και με άφηνει μες στη δίνη
    σ'άλλο τόπο, σ'άλλο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Aνώνυμη

    Το ρολόι δε γυρνάει,
    αν η σκέψη μας "κολλάει".
    Απ' αυτήν τη χρονοδίνη,
    όρθιο, πες μου, τί θα μείνει.
    Κάθε επιλογή δική μας,
    καθορίζει τη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ανώνυμη
    Ευχαριστώ για το τραγούδι από Joy Division.

    Ελπίζω να κολλήσουμε τα κομμάτια μας, με τη Μοίρα και τη Θέληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ μου Ηλία..!
    Υπέροχο ποίημα..!
    Εύχομαι να είσαι κι εσύ ένας Φάρος που με το φως σου σκορπίζεις την αγάπη που έχεις μέσα σου..!

    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στον ουρανό μου ήσουνα, ολόγιομο φεγγάρι,

    έσβησαν τ' άστρα την αυγή, με πνίγει το δυάρι.



    ΕΓΩ ΚΡΑΤΑΩ ΑΥΤΟ.....

    ΗΛΙΑ...εξαίρετο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ναι... αλλά έξω από το δυάρι υπάρχει ο ουρανός και ελπίζω και η θάλασσα...
    εκεί που τα όνειρα δεν πεθαίνουν, μονάχα ανθίζουν...

    Καλή εβδομάδα να έχουμε... γεμάτη από χαμόγελα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ, ψυχή μου.... σου λείπει...
    Πολύ τρυφερό, όταν μιλάς για την αγάπη...
    (Αχ, οι άτιμες οι δουλειές μας, με τις αποστάσεις όταν αυτές μας χωρίζουν...)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φθινοπώριασε κανονικά πια έ; εξ ου και η κοπέλα ανα΄μεσα στα πίπτοντα φύλλα... Εύχομαι καλή διαμονή στην Κρήτη τώρα πια που επέλεξες. Φιλιά από τη Νίσυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. www.arelis.gr
    περιεχει το περιβοητο ερωτονομικον που σοκαρε την κοινη γνωμη με το σεξουαλικο του περιεχομενο και τα ποιηματα νεα υορκη ολυμπια και εκθεση ορθοδρομης αναδρομιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταπληκτικη εικονα εβαλες πανω πανω

    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. .........Τώρα βρήκες να το βάλεις ρε φίλε;;; :(
    Καλησπέρα,ελπίζω να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ τρυφερό!

    Καλή σου μέρα Ηλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ειδα τον φαρο και ειπα να σου πω μια καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Στον ουρανό μου ήσουνα, ολόγιομο φεγγάρι,
    έσβησαν τ' άστρα την αυγή, με πνίγει το δυάρι."
    Εγώ θα πω υπέροχο!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επιτέλους ένα καινούργιο ποίημά σου Ηλία! Μηνιαία μας τα δίνεις πλέον, αλλά δεν πειράζει, έστω κι έτσι τα απολαμβάνουμε! Ελπίζω να μη σε πνίγει το δυάρι πράγματι και να εξακολουθείς να χαίρεσαι τη θάλασσα! Καλό σου βράδυ και καλκή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ...καλή βδομάδα... (ο δαίμων του τυπογραφείου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου θυμίζει ένα που είχα γράψει εγώ :) μπράβο μου άρεσε πάρα πολύ… καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φιλιά νοσταλγικά!!!!


    Είναι η εποχή που αναδύει μια μικρή μελαγχολία!!!

    Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή