Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

.. είναι αγάπη

Λόγια καρφιά, λόγια σκληρά
και πάλι βρήκες να πεις,
λόγια γυαλιά, 
το μόνο που ήθελα, μια δική σου αγκαλιά


..αγάπη είναι, να με θεωρείς τρελό,
και 'γω ακόμα, να σ' έχω σα Θεό.
..αγάπη είναι, να πιστεύεις είμαι στα χαμένα, είμαι "αλλού"
μα εσύ, σε κάθε νευρώνα του μυαλού.


..αγάπη είναι, να είσαι στη σκέψη κάθε λεπτό,
κι ας μην σε νοιάζει, αν πεθαίνω ή αν ζω.


..αγάπη είναι την καρδιά μου, στα σκουπίδια να πετάς
να με πληγώνεις και σκληρά να μου μιλάς,
αγάπη είναι να μου μαυρίζεις τη ψυχή,
..και μένα να μην νοιάζει, όχι, πρέπει και γιατί.


αγάπη είναι, αυτό, που για σένα έχω στη καρδιά μου μέσα, 
η δική μου πριγκιπέσα, 


..μα, εσύ σ' ένα ψεύτικο κόσμο, με άλλους ζεις, σε παραισθήσεις...της σιωπής...




αγάπη της ζωής μου,  εσύ...que te mejores regalito



20 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ, Ηλία μου.

    Κώστας

    vloutis.wordpress.com
    facebook.com/kostasvloutis
    twutter.com/kostasvloutis
    friendfeed/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αγάπη και η άλλη πλευρά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μετά καταλαβαίνεις ότι αυτό το μοτίβο θα συνεχιστεί για πολύ καιρό ακόμα στη ζωή σου..Αγάπη λοιπόν..
    Καλό βράδυ*.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..αγάπη είναι, να με θεωρείς τρελό.
    Tι γλυκό Ηλία!
    Καλό βράδυ,να περνάς καλά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάθηκες αλλά επανήλθες δυναμικά και δημιουργικά!
    Καλό βράδυ!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη γραφή με έντονο συναίσθημα!
    Το "υποφέρειν" ως κομμάτι της διεργασίας της αγάπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κανε αμια βολτα απο το βλογ μου...εχεις κερασμα!!!!!!καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα martini και μιά πρόσκληση σε πάρτυ http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2011/11/martini.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηλία, πόσο δίκιο έχεις σ' όσα λες.. αυτό ειναι Αγάπη και Ερωτας, ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καμιά φορά μήνυμα που εστάλη δεν είναι απαραιτήτως και μήνυμα που ελήφθη:( Προφανώς η κοπέλα δεν αντιλαμβάνεται πόσο την αγαπάς.Νομίζω το soundtrack της κατάστασης θα ήταν το love the way you lie του eminem-Rihanna!παντως πολύ ωραίο το ποιημα σου.
    Αντριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτήν η αγάπη, μπορεί να σε οδηγήσει στην τρέλα... Και είναι πανέμορφο να ζεις μες στην τρέλα με τον σύντροφο σου! Αλλά... χωρίς αυτόν?

    Καλησπέρα Ηλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την καλησπέρα μου Ηλία :)
    Αγνή αγάπη δίχως όρια και όρους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..μα, εσύ σ' ένα ψεύτικο κόσμο, με άλλους ζεις, σε παραισθήσεις...της σιωπής...



    χωρίς να ξέρω γιατί, αυτός ο στίχος με άγγιξε..

    την καλησπέρα μου συνονόματε :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή