Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

απόψε αν τη δεις

..φεγγάρι, απόψε αν τη δεις,
στα σύννεφα μη φύγεις, μη χαθείς,
..κι αν η λάμψη των ματιών της, σε καλύψει,
..κι αν το πέπλο των μαλλιών της, σε τυλίξει,


δεν είναι αστραπή, δεν είναι κεραυνός,
είναι, Εκείνη, που εκλύει όλου του ουρανού, το φως


..φεγγάρι, απόψε αν τη δεις,
δυό λόγια και για μένα, να της πεις.
Την χρειάζομαι, την θέλω, την ποθώ,
κάθε στιγμή την σκέφτομαι, την αγαπώ.



..φεγγάρι, απόψε αν τη δεις,
φώτισε, το δρόμο της επιστροφής.



regalito ψυχή μου

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!γλυκό όπως πάντα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου θύμισε το κομμάτι της Θεοδωρίδου (νομίζω) που λέει "φεγγάρι μου να ψάξεις να τον βρεις.. "

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμέσως μου ήρθε στο νου
    το τραγούδι του Θαλασσινού...

    "Σαν θα περνάς την πόρτα της
    φεγγάρι μου σταμάτα
    χαιρέτα μου την,κι ύστερα
    συνέχισε τη στράτα
    χαιρέτα μου τη, κι ύστερα
    συνέχισε τη στράτα."

    Καλημέρα φίλε Ηλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποσο πια να φωτίσει ένα φεγγάρι, όταν ο αλλος ειναι ΚΑΙ τυφλός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερες και καλη εβδομαδα ηλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα ρομαντικός!
    Καλημέρα κι ελπίζω το φεγγάρι να σου κάνει το χατίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα τη δεί και θα της το πεί φίλε μου.
    Εισαι τόσο καλό παιδί που ουτε το φεγγάρι δε σου χαλάει χατίρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααααααααχχχ... να σου λένε αυτά τα λόγια και εσύ να μη λιώνεις γίνεται;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποσο ομορφα λογια δειγμα ανθρωπου με ευαισθητη καρδια καλο μεσημερι φιλε μου κ πιστε επισκεπτη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σπανίζουν άνθρωποι με το δικό βλέμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή