Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

το καθετί

.. κάθε κύμα, ν' απλώσει στα πόδια σου, δικά μου Σ' αγαπώ,
.. κάθε αγέρι, να αγγίξει στα μαλλιά σου, χάδια μου τρυφερά,
..κάθε αχτίδα του ήλιου, να πάρει λίγο από τη λάμψη των ματιών σου, που μήνες έχω ν' αντικρίσω
..κάθε αστέρι του ουρανού, από ψηλά να σε κοιτάει, την ομορφιά σου να ζηλεύει
..κάθε βότσαλο της αμμουδιάς, χαλί να γίνεται, πάνω του να περάσεις


.. κάθε αξημέρωτο πρωινό που έρχεται, να είναι το τελευταίο μακριά σου
..κάθε σήμερα, Σ' αγαπάω πιο πολύ από χθες

..και αυτή η πρωτομηνιά, σε βρίσκει πέρα μακριά
και αυτή η πρωτομηνιά, χωρίς τη δική σου αγκαλιά

7 σχόλια:

  1. Αχ Ilia είναι μακριά ε; Θα βρθείτε όμως, ας ελπίσουμε ότι δεν θα αργησει η ώρα.. :)
    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως όμως αυτό το μακριά σας φέρνει πιο κοντά??
    Υπομονή!!!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηλία μου, της τα λες τόσο ωραία. Αν δε θέλει να τ' ακούσει να θυμάσαι πως μερικές φορές όσο και να αγαπήσαμε κάποιον, πρέπει σιγά σιγά να τον ξεχνάμε διότι στο επόμενο στενό μπορεί να μας περιμένει ένας νέος, πολύ πιο δυνατός έρωτας, που θα λατρεύει να του απαγγέλλουμε στίχους κάτω από ξάστερες καλοκαιρινές βραδιές!
    Φιλιά xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το καθετί μακριά είναι δύσκολο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ✿perfect✿ Οπου δεν συναντάς αγάπη,
    βάλε εσύ αγάπη και θα τη συναντήσεις.

    Kαλό μήνα Ηλία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή