Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

..εκείνο

.. εκείνο τ' αστέρι εκεί ψηλά,
είμαι εγώ, που σου χαμογελά.
..εκείνο το αγέρι στα μαλλιά,
είμαι εγώ, σ' αγγίζει απαλά
..εκείνο το φεγγάρι του ουρανού,
είμαι εγώ, "γυρίζεις" πάλι μεσ' το νου. 

.. εκείνο το παγάκι στο ποτήρι,
είμαι εγώ, λιώνω στα δυό γλυκά σου χείλη
..εκείνο το δάκρυ της βροχής,
είμαι εγώ, καλοκαιριάτικα σε βρέχω κι απορείς.
..εκεί στο βάθος, μια βροντή,
για σένα οι χτύποι της καρδιάς μου, δυνατοί,
..εκείνο το μπαλόνι στην πλατεία,
είμαι εγώ, μα στην αγάπη μου, δε δίνεις σημασία.   

8 σχόλια:

  1. Άσχημο να μην δίνει σημασία στην αγάπη..

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. o άνθρωπος είπε ο αριστοτέλης ειναι το ωραιότερο και το πιο τρομερό ζώο...

    υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να αγνοείς την αγάπη; να μην την τιμάς; να μην τη σέβεσαι; ο άλλος σου καταθέτει την ψυχή του και συ να αδιαφορείς;

    καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που μένει αναπάντητο, είναι το "ΓΙΑΤΊ?" δεν δίνει σημασία?
    Καλημέρα Ηλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου, Ηλία μου. Όλα τα γιατρεύει ο χρόνος. Όλα. Και όταν επουλωθούν τα τραύματά μας, είμαστε έτοιμοι για νέους, ακόμα πιο δυνατούς έρωτες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι Ηλία με δροσερές εμπνεύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα φεγγάρι μένει πάντα ψηλά και φωτίζει το σκοτάδι για χρόνια για αιώνες για πάντα, τα μπαλόνια ξεφουσκώνουν. Καλό απόγευμα σε ευχαριστώ για τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε δίνει σημασία μάλλον, γιατί δεν έχει διαβάσει ακόμα τα ποιήματα που γράφεις γι'αυτή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή