Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

..7 για μένα

.. πρέπει να ευχαριστήσω, όσους όλους μπαίνουν στον κόπο,
και διαβάζουν τις σκέψεις μου, που είναι ερεθίσματα-εμπνεύσεις από τη ψυχή μου, για ένα πρόσωπο...


".. άραγε γιατί να τους αρέσουν και τα διαβάζουν... όταν δεν τα διαβάζει-ενδιαφέρει, ούτε η ίδια, από την οποία και για την οποία προορίζονται; .."


1. Μου αρέσει πολύ να διαβάζω εξωσχολικά βιβλία, με "ταξιδεύουν" αλλού 
2. Δεν κάθομαι στο τραπέζι να φάω, αν δεν έχει τυρί φέτα. 
3. Έχω ένα κανελί αρσενικό Λαμπραντόρ, τον 'Υλα
4. Αν δεν πάω μια μέρα στο γυμναστήριο, νιώθω άρρωστος
5. Το χαμόγελο των εφήβων μέσα στην τάξη, είναι αυτό που μου φτιάχνει τη διάθεση
6. Μου αρέσει η θάλασσα
7. Μου αρέσουν τα διακριτικά, με νόημα tattoo

20 σχόλια:

  1. ωωω δάσκαλος είσαι! Όμορφα!!!
    Μια χαρά τα πας βλέπω! Μπράβο, γυμναστήριο, σκυλί, διάβασμα, θάλασσα, πολύ καλά! Εγώ πάντως χάρηκα που τα έμαθα τα κουσούρια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ".. άραγε γιατί να τους αρέσουν και τα διαβάζουν... όταν δεν τα διαβάζει-ενδιαφέρει, ούτε η ίδια, από την οποία και για την οποία προορίζονται; .."

    Πονάει η αγάπη μάτια μου ποναει...


    Δηλαδή...ούτε τυροπιτάκια στο τραπέζι;
    :-)))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και που το ξέρεις οτι δεν τα διαβάζει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α ρε συνονόματε.. ωραίο είναι μέσα από αυτά να σε ''γνωρίζω'' και ναι μπαίνουμε στον κόπο και σε διαβάζουμε, γιατί οι σκέψεις σου μπορεί να προορίζονται σε ένα αποκλειστικά άτομο, είναι όμως σκέψεις όμορφες και μοναδικές σου σε ανήκουν, και συγχρόνως ταξιδεύεις και τον καθένα από εμάς ξεχωριστά, σε άλλες διαφορετικές για τον καθένα, μοναδικές αναμνήσεις. για κάποιο λόγο, δεν μπορούσα να σχολιάσω την τελευταία ανάρτηση κι όμως ήθελα να σου πω, πως αν και διαβάζω την καθεμία ξεχωριστά, αυτή μάλλον είναι από τις αγαπημένες μου, μία βουβή ''κραυγή''.....

    φιλάκια γλυκά.
    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα γράφουμε εδώ για να μην τα διαβάζουν αυτές/αυτοί που τους αφορούν, διαφορετικά θα τους στέλναμε ένα γράμμα ή θα τους τα λέγαμε... Είναι απλά ένας "κρυφός" τρόπος έκφρασης!
    Το 5 σε μαρτύρησε και σαν επαγγελματία και σαν άνθρωπο.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχουν όμως τόσοι που όσος καιρός κι αν περάσει, περνάνε να σε δουν και αυτό λέει πολλά!!!! ;)

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ σου λέω ότι τα διαβάζει αλλά παριστάνει την αδιάφορη γιατί της αρέσει να σε παιδεύει!

    Για να δω τώρα τι κοινά έχουμε.
    1.Διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία.
    2.Σιχαίνομαι την φέτα.
    3.Εγώ έχω κανίς, τον Ρόκυ. Τον βρήκα εγκαταλελειμμένο όταν ήταν 7 μηνών. Τώρα είναι 11 ετών.
    4.Μια φορά στη ζωή μου πήγα γυμναστήριο και αρρώστησα.
    5.Το χαμόγελο των εφήβων την πόλη μου μου φτιάχνει τη διάθεση.
    6.Μου αρέσει η θάλασσα.
    7.Έχω τατουάζ.
    Χμ... Δεν είναι κι άσχημα. Αν ήμασταν γείτονες θα μπορούσαμε να κάνουμε παρέα και να πίναμε και κανένα καφεδάκι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έχω ένα μαύρο θηλυκό Λαμραντόρ, έχει και λίγο δανό στο αίμα της, ωραία θα ήταν να κάνανε παρέα!
    και μου άρεσε πολύ που μοιράστηκες μαζί μας και μερικά ακόμα χαρακτηριστικά σου, πλην της τρυφερότητας και του ρομαντισμού που είναι διάχυτα στους στίχους σου.
    όσο γράφεις, εγώ θα σε διαβάζω :)
    τα φιλιά μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σου Ηλία. επιτέλους!!
    να σε γνωρίσουμε λίγο πιο πολύ.
    Συμφωνώ με τον Mahler. "και που το ξέρεις οτι δεν τα διαβάζει??"
    από σκύλους έκλεισα, είχα, μου δώσανε μαθήματα ζωής κι αποδημήσανε εις Κύριον, τέρμα. γάτες τώρα.
    το 5 με κάνει ν αναρωτιέμαι, μάθημα,τί μάθημα;
    ωραίο και το 7.
    έχω την πολυτέλεια να κάνω μαθήματα πιάνου, είναι πιο πολύ ατομικού χαρακτήρα (και ομαδικού βέβαια' θεωρητικά ,τραγούδι, μουσική δωματίου). είναι μεγάλη απόλαυση να συγχρωτίζεται ένας άνθρωπος με παιδιά κι εφήβους. δεν είναι εύκολο, αλλά πολλά τα καλά του. καλή ενέργεια!!
    καλά έκανες και μας τα έγραψες.
    να σου δώσω ένα βραβείο ακόμη να μάθουμε κι άλλα;
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν μπορούσε να δει τότε ίσως
    να μην χρειαζόταν να διαβάσει..
    τα ωραιότερα πράγματα συμβαίνουν
    όταν είμαστε σιωπηλοί...σε
    κάθε άλλη περίπτωση όμως η "ψυχή"
    γράφει... για όλα όσα δεν ακούν,για όλα όσα
    δεν βλέπουν...

    Είμαστε όλοι εδώ αγαπημένε Ηλία.. :)

    Καλησπέρεεες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα γιατί αναρωτιέσαι Ηλία μου, αφού είναι τόσο όμορφα αυτά που γράφεις, γεμάτα ευαισθησία! Και φυσικά τα απολαμβάνουμε.
    Χαίρομαι που μας αποκάλυψες κάποια πραγματάκια για σένα. Χαίρομαι επίσης, που βλέπω και άλλους ανθρώπους να αγαπούν τα εφηβάκια και όχι να τα θάβουν για τη δήθεν κακή συμπεριφορά τους. Εγώ προσωπικά τα πάω με χίλια και τα χαίρομαι. Πιάνω την ευαισθησία τους, την καλά κρυμμένη πίσω από το άνετο λούκ τους. Εκτός από τα tattoo που αρέσουν και σε εσένα, εμένα μου αρέσουν και κάτι υπέροχα γκράφιτις που βλέπω στους δρόμους. Θα έπρεπε πραγματικά να αμείβονται κάποια παιδιά για τα καλλιτεχνήματά τους.
    Εγώ τρελαίνομαι αν δεν περπατήσω τουλάχιστον 50 λεπτά τη μέρα, ενώ αντίθετα το γυμναστήριο με πνίγει.
    Καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηλία, μ' άρεσε αυτή η ανάρτηση: έτσι, να σε "γνωρίσουμε" λίγο περισσότερο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε,
    γηρασκω αει διδασκομενος
    οσο ζούμε μαθαίνουμε..

    αλλά όχι, μαθητής με την επίσημη έννοια δεν ειμαι.
    αλλά καθε μερα, μαθαίνω απο τους μαθητές μου :)

    υ.γ...βαλε ενα ονομα, μην ντρεπεσαι, ολα τα σχολια δεκτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για το 5 μου έχουν πει ότι λειτουργεί και σαν αντικαταθλιπτικό! Εγώ πάλι, ελπίζω να το διαπιστώσω σε λίγο καιρό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τα φιλιά μου

    (όμορφη η αυτοπαρουσιαση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλλον εννοείς λογοτεχνικά βιβλία...
    Επίσης θέλεις να ευχαριστήσεις όλους όσους και όχι όσους όλους!!!
    Τα σχόλια είναι πάντα με φιλική και όχι με επικριτική ή δασκαλίστικη διάθεση...
    Οσο για το όνομα έχει καμία σημασία? Σημασία έχουν τα σχόλια όχι το υποτιθέμενο όνομα αυτού που τα γράφει...Ουτως ή άλλως πίσω από τον κάθε blogger μπορεί να είναι ο οιοσδήποτε...Μιλάμε για εικονικό και όχι για πραγματικό κόσμο...
    Συνέχισε να γράφεις πάντως.Εχεις potential!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις λαμπραντόρ;;;;;;;;; Λατρεύω τα λαμπραντόρ!!!!!!!!! Στείλε μου μια φωτο του!!!!!!!!!!! :)

    Σε συμπάθησα περισσότερο τώρα :)
    φιλάκια Ηλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή