Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

..αστέρι

..έχω μήνες να σ' ακούσω, 
μήνες να σε δω...
μια στιγμή πριν, σε σκεφτώ,
μια ανάσα πριν, σ' αγαπούσα, 
μια ανάσα μετά, ακόμα σ' αγαπώ, 
όπως στην αρχή, κι ας μην το πίστευες αυτό.


αστέρι εκει που πας,
το πρόσωπο της, αντικρίζεις, 
το πρόσωπο της, συναντάς.
Τα καστανά της μάτια, να φωτίζεις, 
στα μαύρα της μαλλιά, ν' ακουμπάς.


αστέρι εκεί που πας,
τις ώρες που τη συναντάς,
το "Σ' αγαπώ" μου, να της δώσεις, που κρατάς,
να ξέρει πώς μου λείπει, 
να ξέρει τη λάμψη σου, για 'κείνη, κάθε βράδυ, τη φυλάς.








...αν τη βλέπεις, πες της πως την αγαπώ..

14 σχόλια:

  1. ποσο τυχερη πρεπει να αισθανεται????καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο συναίσθημα τελικά η αγάπη κι ας μην την μοιράζεσαι!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχο Ηλία, με συγκίνησες..
    καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηλία μου πραγματικά όταν διαβάζω τα ποιήματά σου, κάθε φορά όμως, νομίζω πως απευθύνεσαι σε μας μία - μία ξεχωριστά!!
    Αυτό το λέω εγώ ταλέντο.
    Μιλάς στην ψυχή μας.
    Να είσαι καλά φίλε μου.
    Πάντα γερός.
    Υπέροχο Σ/Κ να έχεις!!!
    Αααα Συγνώμη που άργησα να περάσω...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασε Ηλία, τα αστέρια κλέβουν τους αγαπημένους, τους κρατάνε κοντά τους, ζηλεύουν την λάμψη τους, κατάλαβες; γι' αυτό λάμπουν τόσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ''μια ανάσα πριν, σ' αγαπούσα,
    μια ανάσα μετά, ακόμα σ' αγαπώ,
    όπως στην αρχή, κι ας μην το πίστευες αυτό.''

    άάάάχ μελαγχόλησα.
    είναι πανέμορφο, και βαθύ.
    σαν μέσα σε λίγες λέξεις ξεζούμιξεσ τόόόσα συναισθήματα.

    ενα καλό, γλυκό τρελιάρικο βράδυ σου εύχομαι

    φιλάκια συνονοματε΄xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρνα από τα μέρη μου μια βόλτα, έχω κάτι για σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ψιχαλίζει
    και τώρα πώς θα δούμε τα πεφταστέρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τα πιο γλυκά που έχεις γράψει!! Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή