Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

περιγραφή

..τα καστανά της μάτια, Θεέ μου, έχουν τόση λάμψη,
σε άλλο σύμπαν, 10 αστέρια θα 'χαν κάψει.
..τα καστανά της μάτια, όσο, εκείνο το βράδυ τα κοιτούσα,
μέσα "βούλιαζα", να καταλάβει πόσο πολύ την αγαπούσα.


..στα μαύρα της μαλλιά, το φεγγάρι θα ξαπλώνει,
και ένας ήλιος τις αχτίδες του, απλώνει.
..τα μαύρα της μαλλιά, φυλαχτό και μαξιλάρι,
κάθε βράδυ, να 'χα, στο αδειανό μου το κουφάρι. 


..στη μυτούλα της, κάθε φακίδα,
παίρνει κι αυτή, στην ομορφιά, μερίδα.
..το πρόσωπό της, ήλιος φωτεινός,
όλος, ο δικός μου ουρανός.






...regalito ψυχή μου

9 σχόλια:

  1. Σε κάθε σημείο του κορμιού η ομορφιά..
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου τα χαλάς στο χρώμα των ματιών. Αλλιώς θα έλεγα ότι το 'γραψες για μένα. (Αστειάκι)
    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες της να μην τα βάφει...
    καλημέρα καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φακιδούλες; μου θύμισες την πρώτη μου εφηβική αγάπη:) κατά τα άλλα καμία σχέση:)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν αγαπάς, όλα τα χαρακτηριστικά του άλλου είναι τόσο μαγικά όμορφα που δεν γα βγάζεις από το μυαλό σου!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλος ο "δικός σου" ουρανός!!
    απέραντη αγάπη...

    Καλή σου βδομάδα!! Φιλιααά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηλία σου στέλνω μνμ με ταχυδρομικό τσίου τσίου πως μου φαίνεται πως έχεις πάρει πολλά βραβεία.
    ώρα να μας πεις εκείνα τα 7 της ζωής σου τυχαία στοιχεία
    και τα λοιπά και τα λοιπά.
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή